Artikel Marketing til at øge trafikken på webstedet

Du har skrevet gode artikler til din hjemmeside eller blog, søgeord rige, indsigtsfulde stykker, der bør undersøges i markedsføring klasser. Du har sikkert set en stigning i trafikken på webstedet, da du begyndte at skrive ved hjælp af SEO. Men der er en anden måde at bruge de artikler, som du allerede skriver til at øge trafik endnu mere.

Offentliggøre dem på andre websteder.

Det er simpel matematik. Dit websted modtager 200 hits om dagen. Site B modtager 500. Hvis du får en artikel offentliggjort på webstedet B, dit websted og marketing links er udsat for 700 mennesker.

Desværre, det kan være lettere sagt end gjort. Du er nødt til at overbevise den editor eller webmasteren for webstedet B at din artikel er mere værdig publikation end Joe Schmoes om samme emne. Hvis du tror, du kan, så er du alle indstillet til at starte din helt egen artikel marketing kampagne og øge trafikken til dit websted. Her er nogle tips til at sælge artikler til din artikel marketing kampagne.

ARTIKEL MARKETING STARTER MED E-MAIL TIL ET PUBLISHER-WEBSTED

E-mail er blevet en af de hurtige kommunikationsmidler. Vi skriver dem ud virkelig hurtig, ved hjælp af den første ord og sætninger, der kommer til at tænke, og derefter sende dem ud uden en tanke, som forlader en voicemail. Men i forbindelse med artikel marketing (og alt andet du bruger e-mail for), e-mailen er den første skriftlige prøve en køber vil læse. Hvis din e-mail ikke er professionel og velskrevet, er der ingen grund til en køber til at flytte ind i selve artiklen. Du har svigtet det nogensinde vigtigt første indtryk.

Dette er en fejl, der kan undgås ved at tage sig tid til at redigere e-mailen. Sørg for, at der er ingen grammatiske fejl, at dine sætninger giver mening, og at du ikke har flere ord nødvendigt. Andre ting som gør sikker på emnelinjen er iøjnefaldende eller adressering af e-mails til en bestemt person i stedet for et selskab eller en “Til hvem det måtte vedrøre” kan gøre din artikel skiller sig ud i mængden.

MARKEDET ARTIKLER TIL DE RELEVANTE WEBSTEDER

Denne ene lyder som en no brainer, men i det mindste nu du ikke sige ingen fortalt dig. Sørg for, at du sender dine artikler til steder, der faktisk vil offentliggøre dem. Dette gælder naturligvis for indhold (ikke sende en artikel om høje New York samfund til en bjergbestiger hjemmeside), men dette gælder også for stil og stemme og ting som. Hvis du er en forfatter, edgy, sarkastisk, ønsker du sandsynligvis ikke at blive indsendelse til en alvorlig, kedeligt websted. De simpelt hen ikke vil udgive din artikel, og din artikel marketing kampagne vil være et spild.

Også, ikke bare skrive en artikel og derefter forsøge at få det offentliggjort. Denne metode kan give nogle resultater, men de vil være få og langt imellem og vil kræve en masse tid og sælger. I stedet skrive dine artikler med et bestemt websted i tankerne. Gå og læse andre artikler på webstedet. Ved stemme og struktur af de allerede offentliggjorte artikler. Anmeld indlæg retningslinjer. Være fortrolig med politik. I e-mailen, omfatte grunde til at din artikel er et perfekt match til deres websted. En artikel skrevet med formålet for et bestemt websted eller en gruppe af websteder bliver mere vellykket end en skrevet uden en destination i tankerne.

GRAMMATIK, GRAMMATIK, GRAMMATIK

Hele pointen med artiklen markedsføring er at overbevise folk til at klikke på linket til dit websted, som du har inkluderet i din byline. Du vil miste en masse troværdighed, hvis din artikel er fuld af grammatiske fejl og gennemtænkt dårligt sætninger. Skrive flere kladder af dine artikler. Kontroller, at du siger hvad du mener. Når din artikel er perfekt, har nogen ellers læser det for at sikre ikke du blind. Du ville blive overrasket over hvad du går glip af i din egen skriftligt, selv om du er en professionel redaktør. Gør dette vil A. Sørg redaktører mere tilbøjelige til at acceptere dit arbejde og B. Give læseren det indtryk, at du er professionelle, som vil til gengæld gøre dem forsøge at finde ud af, hvad du har at sige.

REFERERE TILBAGE TIL DINE ANDRE ARTIKEL MED LINKS

Hvis du kan inkludere links i kroppen af din e-mail, som vil føre tilbage til dit websted. Efter at alle, der er hele pointen med artiklen markedsføring. En god måde at gøre dette er at henvise til en artikel, at du har skrevet tidligere, er ’tilfældigvis’ sendt kun på din hjemmeside. Folk gerne flere oplysninger, og hvis du fortæller dem, der er mere på et andet websted, chancer er at de vil gå der, og du har lige fået en anden hit.

Vær omhyggelig med ikke at overforbrug denne teknik. Alt for mange links vil gøre dem almindeligt og læsere vil ikke mærke dem. Herunder en eller to gør dem særlige og sikkert umagen værd. Også, ikke linke til irrelevante artikler. Læsere vil bare blive irriteret og ikke ose rundt i dit websted. Formålet med artiklen markedsføring er at få folk til at udforske dit websted. Hvis de vinden op på en tilfældig artikel, vil de bare lukke vinduet og vende tilbage til hvad de læste, i stedet for at snuble på tværs af din affiliate marketing links.

TILMELD DIT ARBEJDE

Ikke nogensinde glemme alt om signaturen eller byline i slutningen af din artikel. Dette bør omfatte dit navn, selvfølgelig, men også et link direkte til dit websteds hjemmeside. Du kan også overveje at linke til et par relaterede artikler, der er bogført på dit websted. Enhver, der nød artiklen vil tage sig tid til at se, hvem der skrev det, og hvad deres baggrund eller egen personlig ventures er, og chancerne er, de vil klikke på linket for at læse mere af dig. Afsnittet signatur er højdepunktet af din artikel marketing kampagne. Det er, hvor du forsøger at guide læserne med din artikel, så de vil se dine links og besøge dit websted og gøre dig penge. Det er så simpelt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *